onsdag 5 mars 2014

Små förändringar

Jag hör inte till den typen som möblerar om, tapetserar om eller målar stup i kvarten. Jag är för lat för det och inser hur mycket det ena leder till det andra, men jag känner såna som har både inspiration och skicklighet att de klarar av det och jag är full av beundran.

Nej, mina små förändringar är att jag möblerar om lite blommor, vaser, skålar och annat smått och gott. Det kan jag gå och mysa till ganska länge. Tänk, vilken anspråkslös kvinna jag är!?!

Ofta är det mitt soffbord som får utgöra fokus och ni har fått en del bilder under de månader jag bloggat. För tillfället har det fått en vit skepnad och nu börjar jag längta efter vita tulpaner. Kanske en enda tulpan i O-vasen?

Aaltovasen är snygg både med och utan blomster


Ett litet orange-grönt hörn har skapats i vardagsrummet



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar