måndag 17 mars 2014

Bokmalsgodis




Det är alltid som julafton då man öppnar sitt bokpaket. Den här gången hade jag beställt både fakta och fiction och nu kan jag gotta mig flera månader och år framöver.

Anti-cancerboken tyckte jag var så nyttig att jag ville ha den själv och efter långt övervägande fastnade jag för den grön-vitrutiga vegetariska kokboken som vid första åsynen verkar heltäckande och intressant.

Nu längtar jag till sommarstugan och solstolen. En varm och skön sommarbris, småfåglarnas glada kvitter och en god bok i min hand. Det är väl inte så långt till det, va?

1 kommentar:

  1. Nej, kära vänligen, det är inte alls långt dit. Njut av lässtunder här före också. Snart får vi mera fågelkvitter i luften, och denhär snön, javisst, den far foooort sen:)
    Ha en skön dag. Sänder en kram härifrån........från andra sidan fjärden. Kram.

    SvaraRadera