torsdag 14 februari 2013

Alla hjärtans dag



Denna dag, vändagen, Valentindagen, alla hjärtans dag, är relativt ny i vårt land. Visst är det roligt med en speciell dag då man minns sina vänner på ett eller annat sätt. Ibland räcker det med att i tanken glädjas över sina vänner och känna tacksamhet som man upplever i form av stöd när man bäst behöver det.

Jag önskar via detta blogginlägg sända bamsekramar till alla vänner och ovänner. Jag tackar för alla som kommenterar mina inlägg och förstår och tackar också alla som inte kommer sig för att kommentera men ändå är med mig. 




Under mina sjukdomsperioder har jag alltid känt ett enormt stöd och en djup medkänsla fastän det inte alltid uttalats. Det finns liksom i luften. Allt går inte via mun-öra eller telefonlinjer eller trådlöst utan jag tror på ett uråldrigt medium som vi inte kan förklara, inte se, bara känna inom oss. Lyssna inåt, tänk positiva tankar och livet bär dig vidare ...


6 kommentarer:

  1. En bamse vändagskram till dej!! Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Du skriver så fint! Kramar på vändagen och alla andra dagar.

    SvaraRadera
  3. Tack ska ni ha båda två. Det är just det här som bär mig framåt på livets väg. Stora famnen till er.

    SvaraRadera
  4. Kramar på vändagen! :) H, Johanna

    SvaraRadera
  5. Tack det samma. Det är roligt att ha vänner i alla åldrar!

    SvaraRadera
  6. ...du vet, säger bara Kram!

    SvaraRadera