tisdag 29 april 2014

På väg



Idag gäller det att dra ihop alla lösa trådar för i kväll bär det av till huvudstaden i väst. Det känns lyxigt att hoppa på flyget i Kronoby och sen landa direkt i resmålet. Vädret lär inte bli det bästa, men man kan anpassa sig då allt går ut på avkoppling och omväxling.

Siktet är inställt på promenader, kanske nån båttur och om det regnar får det bli allmänna kommunikationsmedel.

Men före kvällen ska mycket hända och vad ska jag ta på mig ...? Som tur är reser vi med lätt bagage och ingen känner mig i Stockholm så jag kan gå som jag vill. Lite rena underkläder och det ordnar sig.

Det kan hända det blir tyst på bloggen (inte för att jag brukar ha så mycket ljud) om jag inte lyckas bli uppkopplad till internet. Det blev lite strul sist i vår egen huvudstad.

Jag önskar alla läsare en trevlig valborg med mjöd och struvor och ballonger!

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi har just anlänt till vårt hotell. Silvia och Kalle Gusta tog emot oss på Arlanda. Ha det så bra på majkalaset!

      Radera