fredag 26 april 2013

IK Kronans gymnastikfest



Som medlem i IK Kronans gymnastiksektion har jag varje år äran att vara med och ställa till med en ordentlig avslutning för jumppaåret. De senaste åren har vi kört med kvällsfest för att låta föräldrar, mor- och farföräldrar komma och se sina duktiga arvingar. Det är fart och fläkt över programmen och ni som missade tillfället får några smakprov.


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 



Jag hade tänkt skriva något under varje bild men det blir tidsbrist. Jag får önska er alla en fin Valborg och en trevlig 1 maj för nu blir det paus i bloggen. Kronjuvelen pyser i väg till Budapest för lite sommarkänsla ...

Återkommer andra maj om allt går enligt planerna.

6 kommentarer:

  1. Vilka fina foton :) Vad bra att du förevigade festen, kanske det behövs bilder till kalendern. GLADA VAPPEN och TREVLIG RESA!!! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, det var tanken. Tog över hundra foton och har sparat cirka hälften.

      Glada vappen till er här hemma också. Ni får åtminstone mjöd och struvor, vilket jag missar. Jag får nöja mig med soligt väder och 25-29 grader.

      Radera
  2. Ha det så bra och håll koll på plånboken (för ficktjuvar). Kanske ni kommer och hgäls på till Side, vi far dit i morgon.

    SvaraRadera
  3. Ja, vi kollade faktiskt på Turkiet, men hittade inga resor kortare än en vecka. De har lovat varmt i östra Europa så det bådar fint för både Ungern och Turkiet.

    Hoppas vi ses snart så länge jag kommer ihåg min skuld.

    SvaraRadera
  4. Ha en trevlig resa Liane! :) Hälsningar, Johanna

    SvaraRadera
  5. Har varit efter tösen som kommer hem för några dagar från åbo. Därav Bloggen halv tre på natten. Ha det så gott i budapest! Jag var dit då vi hälsade på sonen i bukarest, då mellanlandade vi i budapest. Fin härlig stad, minns att det regnade men vi lät det inte störa utan njöt av den anrika staden. Kram, vi hörs sen!
    Av mig som ser månen här på andra sidan fjärden...

    SvaraRadera