söndag 28 oktober 2012

Viktig påminnelse

NU NÄRMAR SIG VALDAGEN MED STORT  D så detta blogginlägg går nästan enbart till valfiske.

Slogans

  • Rösta på vem? Jo, nummer fem!
  • Rösta på mej! Du får in en tuff tjej!
  • Mitt hjärta klappar för Kronobys självständighet
  • Tuffa tag, men vi ska arbeit i lag!
  • För Kronobys bästa in i perioden nästa!
  • Vill ni ha en kvinna som inte låter sinnet rinna, men för rättvisan brinna? Skriv då en femma som i SFP hör hemma!
  • Vill ni se en kvinna som vill hinder övervinna och inte i mängden försvinna utan segra och vinna? Nr 5!
  • Om ni tycker det duger - med en politiker som inte ljuger!


Lite vackra bilder från Replot är ni värda idag också tycker jag. Antingen njuter man av konstverket, eller drömmer om fina båtturer eller varför inte tänker på den goda skärgårdsbuffé som serveras på Bernys.



6 kommentarer:

  1. Oj vad det känns spännande!! Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Haha, va fina slogans du har! Och den sista är extra bra. För att man ska bli tagen på allvar så är det synnerligen vikitigt att man håller sig till sanningen.
    Nu ska jag gå ut och njuta av morgonen här på min sida av fjärden. Önskar dig ett varmt och stort och fint lycka till denna dag. Håller tummarna så hårt jag bara kan!

    SvaraRadera
  3. Vad bra att du orkar ställa upp en omgång till :) Jag håller upp tummar och tår för dig idag. LYCKA TILL!

    SvaraRadera
  4. En som röstat redan.
    Önskar dej o SFP lycka till.

    SvaraRadera
  5. Fina slogans! Önskar lycka till i valet idag!

    SvaraRadera