torsdag 11 oktober 2012

Då alla andra har...



Man blir liksom lite påverkad av att alla går omkring med gula kassar... Jag vill också ha!
Som tur var hade jag inget behov av att shoppa kläder (har redan köpt min valklänning!) så det gick ganska smärtfritt att ta sig förbi damavdelningarna. Ett par lite tjockare strumpbyxor att ha till klänning var jag i behov av och stod en stund i kö för att få betala.







Jag fick min kasse och hittade faktiskt något jag sökt länge, nämligen en slevhållare som kan stå snyggt bredvid spisen och inhysa diverse "rör-om-redskap" under matlagningen. Sen måste de hemmavarande två männen i mitt liv få sig spökmunkar till livs till sena kvällskaffet då kronjuvelen anlände till smyckeskrinet.

 



Detta skulle ha intresserat maken (märket Uttern)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar