fredag 22 mars 2013

Test på tåg

Nu är min lilla baby, tabletten, på sin första resa. Det blir som vanligt försök och misstag som gäller. Lyckligtvis är jag inte rädd för att testa, ej heller för att misslyckas. Där har jag vanan inne.
Första grejen lyckades, nämligen att logga in på tågets nätverk. Jag har ännu inte skaffat simkort till tabletten, väntar till sommaren.
Ojsan, nu saktade tåget in i Kronoby, nära mitt första hem som nygift. Fort fram till kameraläge, gick inte tillräckligt snabbt, men jag hann få Tössbacken, tror jag. Nu gäller det att få in nån bild i blogginlägget också. En bra sak är att jag kan redigera sen i kväll när jag kommer till natthärbärget. En rolig sak när jag sitter och skriver är att genast jag börjar ett nytt ord radas en massa förslag upp och hittar jag mitt ord är det bara att klicka på ordet och jag slipper bokstavera det. Ja, se den moderna tekniken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar