onsdag 7 januari 2015

???

Idag står det ovanligt stilla i mitt huvud. Vad ska jag skriva om? Visst kan jag relatera till vardagshändelserna som att jag haft några samtal gällande kommunalpolitiken, stekt gädda i grädde, hållit två pass sittgymnastik, sett på skidtävlingar i TV, stickat på min kjol (med rätt mönstertolkning denna gång), förberett morgondagens gymnastiktimmar ...

... men jag skulle så gärna diskutera nånting intressantare. Tyvärr så har jag drabbats av bloggtorka, fantasilöshet, nonkreativitet, totalt hjärnstopp, tankeblockering och likartade symptom.

Därför ingen bild heller.

Med hopp om bättre tider ...

2 kommentarer:

  1. Det är säkert vad din kropp behöver just nu. Som jag sa till mina barn när de var små och klagade "vad ska jag göra" eller "jag har int na ti göra", barn skall ha tråkigt så blir de kreativa. Och det tror jag på, se så kreativ min dotter blev :-)
    Själv har jag börjat jobba 50% igår, idag är en ledig dag och jag har sopat ut julen.

    God fortsättning, vi hörs!

    SvaraRadera