söndag 11 augusti 2013

DIY

Det är trendigt att tillverka saker själv och fixa till sånt som är köpt på loppis. Yngste sonen är trendig!

Med enkla medel fixade han till sin studentlya. Möbler hittades på sommarstugan, mitt barndomshem, bror och farbror.

Genom sitt sommarjobb fixade han material till en 120 cm säng som snabbt skruvades ihop. Sen var det bara att köpa madrasser, dyna och lakan.

På loppis fyndades en bekväm tvåmanssoffa i gott skick, ett svart tvbord och belysning under femtio euro.

Nu återstår bara stekpanna, duschdraperi och lite småsaker.

PS. Nu har det fixat sig med fotot av Myrboda med hjälp av vindstillhet och stark roddare. Men jag är inte nöjd för jag hade glömt ordentliga kameran, men jag har åtminstone uppfyllt mitt löfte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar