tisdag 30 september 2014

Dagen då allt vill hända

Sedan en längre tid har det gått troll i denna dag, tisdagen den 30 september.

Några exempel:
10.00 borde jag leda seniordans, sitta på möte i Jakobstad och Kronoby, men jag väljer ut det viktigaste - CT-röntgen inför nästa veckas kontroll.

12.00 borde jag fortfarande sitta på möte i Jakobstad eller äta lunch där eller sitta på Attendos möte i Kronoby, men jag är i stället på väg till Vasa eftersom jag vetat om detta möte sen i maj.

14.00 är jag på möte i Vasa och har hoppeligen just åkt längs den nya vägen (som gjort mig rosenrasande varje gång jag tvingats åka genom vägbygget de senaste åren).

Troligtvis hinner jag inte hem i tid till följande möte som startar klockan 17 i Karleby utan får i stället pusta ut och eventuellt hinna på en promenad.

Nu var flera möten utannonserade till detta datum, men blev flyttade till andra dagar (som kanske inte heller passar...).

Busy doing nothing or ...?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar