måndag 15 september 2014

Service

Igen fick jag på ett märkligt sätt höra en sak som sen direkt kopplades till mina ärenden.

Det var nämligen så att jag på ett kalas på lördag kväll hörde en person berätta att hon förlorat all sin e-post. Hon hade fått ett meddelande om att postlådan var full och när hon började radera och flytta om poppade en ruta upp och innan hon hann reagera var allt puts väck! Efter samtal till servicetjänsten fick hon veta att det hänt nån annan också.

Nu råkar det sig så att jag har samma server och när jag kom hem kollade jag som vanligt mina mejl och hoppsan! jag hade fått ett mejl som i rubriken påstod att min postlåda började bli fullproppad. Jag är misstänksam av naturen och öppnade inte brevet som dessutom var språkligt blandat av finska och engelska (början kan läsas på tabletten).

På grund av detta är jag livrädd för att mina mejl ska försvinna och jag har försökt ringa servicen, men tröttnade förstås på att vänta och har nu tagit kontakt via mejl.

Det här med service per telefon är nervpåfrestande. När man äntligen hör nån i andra ändan är det en opersonlig röst som ber en trycka på siffror stup i kvarten och sen får man höra att alla rådgivare är upptagna och får pling-plongmusik i öronen. Efter några minuter ilsknade jag till och sa ett rumsorent ord och slängde på luren.

Nu väntar jag på svar via e-posten. Hur klokt är nu det ???

Sommarens blombilder får pigga upp negativa inlägg i framtiden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar