onsdag 24 september 2014

Trevligt problem

Jag hade idag min andra sittgymnastiktimme vid ett boende för äldre. Det kommer också deltagare utifrån.

Nu har gruppen blivit lite för stor för utrymmet och jag har fått tillåtelse att dela i två grupper. Jag kan tänka mig att hålla två timmar efter varann, men en del vill ha en grupp med många mänskor. Så det är ett litet problem jag måste lösa inom kort. Det finns nog såna som hellre skulle ha jumppan i mindre grupp.

Det är oftast så att tredje gången är det mest folk, alltså nästa vecka. Men sen börjar förkylningar, resor och andra evenemang minimera antalet deltagare.

Jag har bestämt att kolla läget nästa vecka och sen ta det slutgiltiga beslutet.

Det absolut mest positiva är förstås att folk vill komma och röra på sig och vara tillsammans. Och jag kan alltid inbilla mig att jag är en populär person ...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar