torsdag 5 juni 2014

Att kommentera

Det har förekommit att folk försökt kommentera mina inlägg, men skriverierna har bara försvunnit! Nu ska jag försöka gå igenom hur man gör steg för steg. Hoppas min lärarutbildning är till hjälp.

1. Klicka på Inga kommentarer (eller x kommentar)
2. Skriv din kommentar i rutan med texten: Ange din kommentar...
3. Efter orden Kommentera som hittas en pil och du kan välja Anonymt eller Namn/webbadress (om du väljer namn skriver du in eget namn eller pseudonym)
4. Sen kan du förhandsgranska hur kommentaren kommer att se ut, eventuellt redigera, eller bara direkt trycka på Publicera
5. Sen vet jag inte vad som händer på din skärm, men jag måste godkänna din kommentar innan den syns i bloggen så det kan ta en timme eller fem eller en dag beroende på hur ofta jag går in och kollar

Det kan vara att jag inte fått allt helt korrekt eftersom jag testat genom att själv vara inloggad på mitt googlekonto. Men blir det problem i framtiden - hör av dig, jag kan guida via telefon.

Tack för alla framtida kommentarer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar