fredag 28 februari 2014

High five! Dubbelt!


Det är så befriande att inte bry sig så värst mycket om att åren kommer och rynkor och krämpor likaså. Jag går helt in för att njuta av dagen och inte ta stress för morgondagen.

När det gäller födelsedagsuppvaktningar är det nu första året som maken och jag kör programmet Inga-presenter-men-nog-god-mat.

Det innebär att jag firar med kålsoppa till lunch, men besöker favoritgrannstaden på kvällen för nånting läckert. Det är bara så svårt att bestämma sig för vad och var. Men större problem har man haft ...




2 kommentarer:

  1. Såå typiskt....igår hade jag på klart att jag skulle minnas gratulera min vän idag, du som finns på andra sidan fjärden. Och, så glömde jag i alla fall. Men, nu hoppas jag att mina grattiskramar når fram sådär lite sent omsider. Kram härifrån mig. Hoppas du haft en fin dag.

    SvaraRadera
  2. Tack, tack! Jovisst når de fram och som tur är håller jag inte med min forna lärarinna som påstod att det inte finns nåt som heter glömma. Jag tror lärarinnorna nuförtiden är lite mer openminded ... ?

    SvaraRadera