lördag 15 februari 2014

Min nya följeslagare

På sjukhuset fick jag en god vän som kommer att hjälpa och stöda mig i fortsättningen. En som finns till för att hålla i handen och ge små kramar åt. Vi blev bekanta genom en före detta elev till mig, en manlig sådan, och jag kommer att värna om vårt förhållande speciellt mycket den närmaste tiden. Sen får vi se om förtroligheten håller i fortsättningen eller om jag tröttnar på vårt förhållande. Men för tillfället kör vi hårt, dag och natt (nästan).






Som ni kanske anar är det mitt lymfsystem som ska få lite hjälp genom att jag pumpar på "vännen". Eftersom en del lymfknutor blev bortopererade kan jag få problem med armen om jag inte hjälper till lite själv och det gör jag så gärna. Idag får jag dessutom börja jumppa armen så nu är vi på gång. Igår var jag på en tjugominuters promenad och om jag hinner från OS blir det säkert lite utevistelse idag också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar