fredag 14 februari 2014

Not without you

Jag vill uttrycka mitt innersta och varmaste tack från djupet av mitt hjärta för uttalat och outtalat stöd som hållit mig och fortfarande håller mig på ett gott humör och med positiva tankar inför framtiden.

I onsdags på eftermiddagen bortopererades mitt högra bröst och på kvällen var jag glad över att må så bra att blåbärssoppan var en njutning efter en lång fastedag.

På torsdagen blev jag utskriven och kunde åka hem och fortsätta rekuperationen (vet inte om ett sådant ord finns i svenskan, lånade från eng. recouperation, recover). Jag vet att jag måste vila, för nästa vecka vill jag delta i möten och hålla mina kurser.

Jag hann få en del infallsvinklar under min korta sjukhusvistelse och må återkomma till den ännu i ett senare skede. Ingen överansträngning. Men jag vill så hjärtans gärna komma ihåg er alla på vändagen. Carpe diem!


9 kommentarer:

  1. Varm kram till dej:)

    En torsdagsjumppare

    SvaraRadera
  2. Krya på dej, du är en kämpe!

    SvaraRadera
  3. Tänker på dej.Kram på vändagen.krya på dej!

    SvaraRadera
  4. Vändagskramar till dej <3 Krya på!

    SvaraRadera
  5. Du är modig, du är duktig! Krya på dig. Jag är imponerad av ditt arbete i politiken i Krombi!

    SvaraRadera
  6. Vad det känns bra att du är tillbaka på bloggen, en bamsevändagskram till dig och din man! Vi ses snart......sportlovet

    SvaraRadera
  7. Vad roligt att se att du är hemma igen! :)
    Önskar dig en trevlig vändag!
    Krya på dig!

    SvaraRadera
  8. Mina djupa tacksägelser till era värmande ord.
    Livet går vidare ...

    SvaraRadera
  9. Jag tänker på dej ! Beundrar din positiva inställning och din kämparanda! Det kan inte annat än gå bra. B

    SvaraRadera