fredag 8 november 2013

Plikttrogen och duktig



För det mesta är jag en plikttrogen typ. Gissa om jag hade många inre monologer med mig själv igår. Jag har ju som princip att blogga varje dag men efter mina inre diskussioner kom jag till den slutsatsen att jag faktiskt bestämmer själv - men lite dåligt samvete har jag nog ...

Förutom en besvärlig hosta ledde jag två pass gymnastik på förmiddagen. Tack och lov för ett färdigt utarbetat program med övningar vid olika stationer som jag gjorde för ett par år sen. Det kommer väl till pass när ledaren är lite krasslig. Jag bara drar en uppvärmning, instruerar och sköter musik och tidtagning och avslutar med total avslappning.

Snabbt hem på cykel, värma mat, byta kläder, fixa make-up och iväg till möte i Vasa. Lååångt möte så jag nästan inte hann vika in till loppiset och fylla på mina hyllor. Klockan närmade sig åtta och jag var vrååålhungrig så det blev lite skräpmat innan jag åkte hem och hade lite paus innan son med sötnos skulle hämtas från tågstationen.

Ni förstår kanske varför jag beslöt strunta i bloggen. Ett par borttappade handskar blev dagens saldo.

Men visst var jag ganska duktig ändå och utnyttjade arbetsdagen till fullo.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar