torsdag 21 november 2013

Dagboksbrand



Nu har den dag kommit då jag äntligen kommer mig för att bränna upp mina dagböcker. Jag började skriva när jag var knappt tio år (1 januari 1969), hade paus men skrev sen fem eller sex år i sträck - varje dag till och med onsdagen den 17 januari 1979 då jag deklarerade att "det här är nu sista gången jag skriver dagbok". Tänk, då hade jag ingen aning om att jag en gång i framtiden skulle börja blogga ...

Jag kommer inte att läsa igenom dagböckerna före jag bränner dem, men jag råkade få syn på en lista över pojkar jag varit förälskad i (maken står sist på listan) och nu undrar jag vem i sjutton är Aydan Akineri? Honom har jag helt glömt, vet inte om det är en TV-figur, idrottare eller helt vanlig människa jag träffat. Någon som vet eller minns?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar