lördag 16 november 2013

Onormal?

Jag har börjat fundera. Är jag inte ett riktigt normalt exemplar av mitt kön? Jag hade en heldag till mitt förfogande i en storstad med stort utbud och jag hade inte det minsta lilla intresse att pila från butik till butik. En orsak till det kan ha varit mitt sällskap av manligt kön, men han är nog så snäll att jag kunde ha förbisett hans intressen.

Vi stack oss faktiskt in i en affär, nämligen Iittala på Norra esplanaden, men det är nästan som att gå på konstutställning. Ni ska få några mobilbilder då jag väl är lantlolla igen. Och jag köpte faktiskt något som ni kan se på bilden nedan. Men kan ni lista ut vad det är?

Min lediga dag blev i stället en doftupplevelse i Sandvikens saluhall, en fin promenad in till city centre, smakrik lunch på Factory, promenad ner till Senatstorget, kaffe och bakelse på Fazers cafe och en lugn hemmakväll på Arabiastranden. Lite vila behövs för på lördag och söndag väntar seniordanskurs med över tjugo olika danser, höstmöte och styrelsemöte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar