lördag 28 februari 2015

Hipp, hipp, hurraaa!

För det mesta bryr jag mig inte om min födelsedag, men den här gången kände jag för att fira lite.

Redan i början av veckan fick jag en liten present av någon som känner till en av mina svagheter - nämligen bykpinnar och de sötaste sådana. Jag tror bestämt de kan användas till mycket annat än att hänga upp kläder på ett snöre.

Igår kväll startade maken och jag firandet med en bit mat i grannbyn innan vi besåg deras revy. Angenämt!

Kaffe på säng hör till traditionerna och det fick jag.

Och idag har det bjudits på sju sorters kakor + tårta. Det var bara fysikern som inte kunde närvara, men jag får bjuda honom på födelsedagsbakelse i huvudstaden när jag ska dit i slutet av veckan.

Jag tackar för en riktigt fin födelsedag.



Dekorering av cupcakes är inte min grej kan sötnos intyga
 
Nougathavrerutor - lite av en favorit, men hårda att dissekera


Upp till bevis: 7 + 1



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar