fredag 27 februari 2015

Det blev guld!

Ja, inte för Finlands stafettdamer, men de överraskade mig med sin starka åkning. Jag var inte riktigt OK med uttagningen av laget. Jag anser nog att lagledaren är den som ska svara för taktik och uppläggning och inte använda sig av Robinsonmetoder. Det skulle ha varit intressant att se Anne Kyllönen i laget i stället för Pärmäkoski. Men vi vet inte allt, kanske hon siktar på tremilen.

Nej, det jag var som fick guld igår! Posten hade avlämnat ett guldkuvert med en överraskningspresent från en kär väninna som känner till mina favoriter. Vad sägs om Lilla My och orange? Och glasögon och skärmar behöver alltid putsas. Dessutom har jag många handväskor som kräver putsduk, läppstift, borste och eventuellt spegel ...



Jag fick ren i tisdags en annan liten söt present, men mer om den på RIKTIGA DAGEN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar