lördag 15 november 2014

Nattvisdom

Har ni vaknat mitt i natten och plötsligt varit helt klartänkt? Det har hänt mig otaliga gånger ända från skoltiden då jag plötsligt hade rätt lösning på en matteuppgift i ett prov. Ofta är det saker som gått fel som man kommer på.

I natt det hände ... igen! Jag började plötsligt fundera om jag i gårdagens blogginlägg skrivit ner namnet på pjäsen jag såg. Vid kontroll märkte jag att 'nehej'. Men då kom jag på en trovärdig lösning på mitt förbiseende. Det var avsiktligt! Det skulle väcka er nyfikenhet så att ni klickade på länken till pjäsens webbsida. Och det gjorde ni väl? Jag tänker inte avslöja titeln.

Och vad har då dessa sprödstekta mujkor med detta blogginlägg att göra? Ingenting. Jag börjar bara känna mig lite hungrig och mitt bildlager är så skralt för tillfället.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar