lördag 14 december 2013

Kronobys Luciafölje anno 2013



Så kom då dagen D då jag skulle hålla mitt första och sista festtal. Nedrafsat på Schiphol flygplats, lite påbyggt hemmavid och förstås i tankarna sen oktober. Jag kan gott säga att ni gick inte miste om nånting!

"Brottsplatsen"

Själva luciafesten var förvånansvärt välbesökt med tanke på att vi i Kronoby är lite dåliga på att ställa upp på det som ordnas. Programmet i övrigt var mycket angenämt. Dansmänniska som jag är smet jag faktiskt då ringlekarna tog vid. TVn med "På spåret" drog mer. Tänk, jag som från barnaben älskade ringlekarna som vi alltid dansade i Centralskolan. Men då fick man ju bjuda upp den man i smyg tyckte om och igår satt han framför TVn - så ni förstår att man måste avstå från dans ibland.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar