måndag 23 december 2013

Jobbklappar

Som jag nämnde i ett tidigare blogginlägg har maken och jag slutat med julklappar åt varann. Vi köper nåt till hemmet, åker på en resa eller äter en supergod middag. Lite klappar blir det i alla fall på grund av det som maken får via sitt jobb. Snäll som han är delar han med sig.

I år betyder det att vinförrådet fyllts på i källaren, medicin inför vinterns förkylningar kommit i form av favoritmärket Larsen, en hel låda fylld med godis, en plåtburk med jultema som jag beundrar varje gång det bjuds läckra italienska chokladpraliner, två ulliga fleeceplädar och det ena passar perfekt in i spisrummet (jag sitter nästan alltid och myser under en filt när jag ser på TV), varma vantar och halsduk, stor låda med olika frukter + fyra fruktknivar (en är orange!).

Så det behövs inga fler paket. Helgen är räddad!



 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar