fredag 22 augusti 2014

Favoritbutik i Visby

Det var kanske tur för mig och min ekonomi att jag bara reste med handbagage för jag hittade Kränku, en ljuvligt doftande butik i innerstaden. Här fanns kaffe och te i alla variationer, koppar och stora koppar ännu vackrare än min egen. Det var mysigt och färgsprakande och man kunde slinka in bara för att insupa atmosfären. De hade dessutom öppet till klockan tio på kvällen så man kunde avsluta kvällsvandringen med aromerna.

En liten privat titt ska ni också få.


Åh, dessa underbara burkar ...

... och stora fina koppar ...

... för att inte tala om dessa vackra tekannor ...

... och mera muggar ...

... och ännu mera burkar ...

... och den antika disken med kaffe och te i bakgrunden ...

... och så näpet för den som gillar blommigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar