tisdag 15 juli 2014

Nästan kris

Min ärvda laptop har tydligen tagit semester en vecka för tidigt. Den bara blinkar och vill inte starta. Igår behagade den stanna av sig själv och jag som har ett protokoll jag borde skriva. Jag har förstås haft tid sen maj, men ni vet hur det är. I söndags började jag faktiskt på, men i den sena timmen hittade jag inte mina anteckningar. Typiskt! I andra sökningen återfanns de, men då ropade John Blund på mig (inte att förväxla med maken).

Nå, jag är glad att jag printat ut biljetterna till Gotland och till Winnerbäckkonserten, men nog är jag "liti i spadi" som vi plägar uttrycka oss härstädes. Bara nån får tid med mig ska det väl ordna upp sig.

Jag försöker pigga upp mig med lite borstnejlikor (bilden blir antagligen suddig på era skärmar).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar