torsdag 2 maj 2013

Hemma igen

Vad är detta???



Förmiddagsmöte i Karleby med tillhörande lunch var kanske ingen höjdare men tog mig tillbaka till vardagen. Vid hemkomsten funderade jag vad som stod på morgondagens agenda och vid närmare eftertanke konstaterade jag att också den dagen innebar att jag hade garanterad lunch, i Vörå denna gång. Som tur är finns det soppor i frysen att plocka fram. Nu gäller det för mig att få ordning på fotona jag tagit i Budapest. Jag är ledsen men mina kommande inlägg kan få en touch av Ungern, men jag ska försöka göra det lättsmält.


 

2 kommentarer:

  1. Takatalvi - light version, kanske? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du har så rätt men tyngden på mitt sinne var tungt och jag hann börja vänja mig vid kortärmat, barbent och ljumma vindar.

      Men det gäller att tänka positivt. Vedhanteringen passar bättre i lite kallare väder!

      Radera