måndag 1 februari 2016

Tittut!

Det hände sig i somras att jag inte hittade mitt stamkundskort då jag skulle betala för några växter. Nå, jag brukar plocka bort extra kort då jag åker utomlands. Det var antagligen i lådan där hemma. Men, nej det fanns bara inte.

Nästa gång jag besökte samma affär bad jag om att få ett nytt. Jag förbereddes på att det kan ta en tid och det gjorde det minsann. Flera månader senare hade jag ännu inte fått mitt kort och de beslöt att göra en ny beställning.

Förra veckan damp kortet ner i min postlåda.

Idag då jag parkerade min väska bakom förarsätet såg jag ett grönt kort sticka fram. Antagligen hade det nya kortet fallit ur plånboken. Nej, det fanns snällt i sitt fack. Det var det gamla som hade ledsnat på kurragömmaleken och beslutat sig för att komma fram efter ett halvt års lek.

Summa summarum: jag är numera ägare till två stamkundskort.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar