onsdag 28 oktober 2015

Förtroende

Det händer så mycket drastiskt i mitt kommunala liv att jag har lite svårt att fokusera på kreativt bloggskrivande. Och jag vill undvika för mycket politik - känner mig fortfarande inte som en politiker! Jag brukar hellre säga att jag är förtroendevald och det är just det som det handlar om nu.

Förtroende!

Jag känner att jag har gått från 99 till 0 på några veckor och jag vet att det tar lång tid att bygga upp ett nytt förtroende om man känner sig grundlurad. Jag vill följa de regler som satts upp så långt det är möjligt och har man fått ett uppdrag så försöker man fullfölja det tills det är avslutat. Detta tycks inte mina kolleger inse och andra kan förblindas av makt ...

Mina väljare har nog säkert insett att man oftast kan lita på mig, men nu kan det hända att jag tvingas bli politiker ...

symbolik: ljus och skugga


Nej, men har man sett! Jag hittade spårvagnen idag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar