tisdag 14 oktober 2014

Upp i tid!

Väckningen var inställd på 6.30, vilket innebär att jag var väldigt pigg och vaken femtiden. Före halv åtta var jag anmodad på plats vid radiostationen i Jakobstad för en femminuters intervju om aktuella saker i Kronoby. Jag skulle hellre ha pratat om seniordans, men man får inte alltid som man vill ...


Vi drog lite över tiden så Ulf Lundell fick antagligen tona ner sig. Efteråt var jag naturligtvis i behov av belöning för denna lilla nervpärs och jag stegade iväg till varuhuset mitt i stan och kollade läget bland lyktorna.

Jag har varit ute efter en stor lykta och färgen var nästan valfri, men inte vit! Det hade jag och sötnos kommit fram till via gemensam brainstorming. Följaktligen kommer jag hem med en vit (!) lykta. Ni kommer att få se den i många olika skepnader, men vi börjar så här ...


Om jag inte hittar uppkoppling är jag frånvarande resten av veckan. Ich fahre nach Deutschland, morgen früh.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar