lördag 14 januari 2017

Problem med blogspot

Jag har misstänkt en tid att något hänt med bloggen. Jag får inga kommentarer alls. När jag hörde av en god vän att man bara kastas ut då man försöker fick jag saken bekräftad.

Jag testade själv kommentera anonymt och det fungerade för mig, men jag har naturligtvis privilegier.

Finns det någon därute som kan hjälpa mig. Jag tror problemet uppstod när det plötsligt skedde förändringar på min översiktssida. Det tog en stund att hitta knappen för nya inlägg.

Varför ska man vara för gammal för sånt här?


5 kommentarer:

  1. Hej!här en "testkommentar" . Syns den? B

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag bjuder på en testkommentar. Syns den? B

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Tänkte bara testa om det fungerar eller inte!
    Söndagshälsningar från Nedervetil!
    // Lena

    SvaraRadera
  4. Yes, yes! Så glad jag blir. Min egen kommentar på förra inlägget gick helt enkelt fram och nu kära vänner har även ni lyckats! Hoppas det håller i sig ...
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Nu testar jag också! :D Får sii om kommentaren kommer fram! / Johanna

    SvaraRadera