torsdag 3 november 2016

Besviken på finsk produkt

Kanske ni kommer ihåg att jag införskaffade inhemska produkter till vår lilla toalett. Krokar och ställningar med sugkoppsfästen.

Nå, slutresultatet - jag är inte nöjd!

Tvålställningen som hos mig fungerar som tandborstladdarställning trillade i golvet flera gånger och blev till sist placerad på det lilla värmeelementet.

Sen började ena handdukskroken dimpa i golvet. Min förstås! Jag var ihärdig i mina försök att få den att fästa, men gav till sist upp.

Nästa attiralj att närma sig golvet var hårtorksställningen.

Endast WC-papperhållaren har hållits på plats hela tiden.

Nu har jag gett upp! Jag googlade och fann att jag inte var ensam om det här och lösningen var att hitta ett lim som eventuellt skulle fästa grejorna för evigt.

Som vanligt i min värld gick det några veckor innan limmet hittades och sen gick det några veckor till innan jag tog mig i kragen och testade min handdukshängare. Nu har den klarat sig ett dygn och i kväll limmade jag ställningen för tandborstladdaren. Det gäller att skynda långsamt. Hårtorken får vänta tills jag ser om de övriga låter sig befästas.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar