lördag 8 oktober 2016

Träff med nordbor

Då var vårt förberedande möte med våra nordiska dansvänner över. Det gick ganska smärtfritt fastän våra länder och förbund inte fungerar riktigt på samma sätt. Det mesta kan man diskutera sig fram till och komma till ett gemensamt beslut. Ack, om det fungerade på samma sätt inom vår lilla kommun!

Nu gäller det för mig att hinna reda ut mina anteckningar så att protokollet blir klart och tydligt. Mycket ska fogas ihop och 'copypastas'. Där har vi måndagens arbete. Plus eventuellt baka semlor, plantera blomlökar, vitlök och annat trevligt. Jag har en tendens att göra ingenting om jag har mycket planerat.

Men först ska jag njuta av tågresan till Bennäs och ta itu med andra sockan.

Och INTE glömma handarbetet på tåget!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar