onsdag 8 juni 2016

Ny favorit

Jag har tydligen drabbats lite av sjukdomen samlarmani igen. Jag skrev om Sini-produkterna med sugkoppsfastsättningsmetoden. Nu har jag investerat i fler dylika grejor.

Visst behövde hårtorken en egen ställning. Och eltandborsten är lite besvärlig att placera. Den behöver ständig laddning och närhet till vägguttag. Men fiffig som jag är köpte jag sugkoppstvålställningen och den fungerar fint.

När man är på gång med krom/stålfärgat var det bara att leta reda på en liten skräpkorg. När jag kom till WC-borsten avvek jag en aning. Det fick räcka med att skaftet var av rätt färg, men jag kunde inte motstå den naturvita keramikhållaren som jag visste att skulle matcha golv och lister.

Belysningen var lite svårfixad, men till sist vågade jag mig på ledlampor som tyvärr inte går att byta ut, men de ska brinna i 50 000 timmar och jag räknade ut att det blir ganska många år.

Riktigt nöjd hittills ...







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar