måndag 6 juni 2016

Ingen brist på kreativitet

Det är inte superenkelt att fästa saker på kakelvägg. Jag hittade dock produkter med sugkopp som såg trovärdiga och stabila ut och dessutom made in Finland.

Det tycks bli kromfärgat som är min accentfärg efter det ljusgröna.

WC-papperet har fått sin nya hållare och vi har fått handdukshängare. Men nya namnlappar måste hittas. För att inte göra det besvärligt eftersom handhandduken har hittat ny plats och maken och jag har bytt ordningsföljd, fick jag ta till en tillfällig lösning - målartejp med tuschskrift och det fungerar fint tills vidare.





Men den största lyckan av allt är att jag förra veckan ramlade över ett erbjudande jag inte kunde tacka nej till. Eller vad sägs om tapetserarhjälp av barndomsgrannen? Det var en god vän som var så vänlig och ställde sin make till förfogande. En räddare i nöden minsann! Jag tackar och tar emot med öppna armar. Vännen var lyhörd för det kaos jag befann mig i och nu har jag ett stort problem mindre.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar