torsdag 16 juni 2016

Lite till

Gårdagkvällens shopping lutar lite åt det romantiska hållet, om man bortser från ugglan.

Jag var ute efter en liten korg för makens rakmaskin. Man kan väl inte ha en grön längre?!

Först hittade jag en liten söt sommarväska som jag fick en plötslig idé om att använda som lektyrställ i lilla toaletten. En sugkoppskrok hittades inte i samma butik så jag får se om en sådan inskaffas senare eller om det fungerar med att kassen står på golvet och täcker in golvuppvärmningsrören.

Det fanns en liten lämplig korg i liknande material och visst passar den också en romantisk make? Vi får se om han överhuvudtaget märker någon skillnad ...

Ugglor är fina att titta på för de tittar snällt tillbaka. Jag kunde inte motstå den gräddvita fågeln och den hittade genast sin plats högt uppe i ett träd - eller kanske på ett skåp.

 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar