måndag 29 juni 2015

Upptagen och glömsk

Igen känner jag mig anmodad att komma med en ursäkt - eller flere.

I fredags var jag så upptagen att jag medvetet hoppade över ett blogginlägg. Det var stadsresa med språkkusinen och snabb packning för stughelg med celebert besök, projektingenjören och fysikern.

Nästa ursäkt är att jag glömde min platta hemma och det var bara att vackert inse att det blev semester från bloggen.

Visserligen kunde jag ha bloggat söndagkväll, men först var det fotbollsmatch och sen orkade jag inte putta i gång datorn.

Idag har jag egentligen inte heller tid för det är min sista jobbdag på vårdcentret. Måndagförmiddag brukar också vara vänkontakt-time per telefon så förmiddagen var räddad.

I morgon har jag mitt sista kommunala möte om jag inte räknar med en bolagsstämma i juli och sen är det semester!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar