måndag 13 april 2015

Aldrig för bråttom för blombilder

Denna måndag hör till de mer intensiva. Jag har redan hunnit drabbas av glömskeincidenter, men räddats av gentlemän så inget allvarligt hänt.

Det började med möte i grannkommunen med tillhörande lunch (egentligen frukost också). Så vips hem och iväg till jobbet. Som tur var hade jag förkortad dag på grund av påskhelgen och jobbade två timmar och trettiotvå minuter!

Hem igen för att producera några våfflor och blogga och kolla e-posten och fylla i kursregistrering för fredagen och försöka undersöka varför jag för andra gången glömt att jag har möte på centralsjukhuset i morgon. Tydligen hade "någon" raderat mejlet och samme "någon" hade inte skrivit in mötet i telefonkalendern. Men jag hinner med ännu.

Det ledde förstås också till att jag fick omboka morgondagens ansiktsrengöring (presentkort) och väninneträff, men det fixade sig.

Nu återstår sista prövningen: att leda ordet på kvällens möte.

Och sen pustar jag ut lite och dansar vidare i morgon.

Ja, blombilderna. Igen har mina härliga grupper förärat mig favoritblommor i favoritfärger. Nån som läser bloggen???



2 kommentarer:

  1. Läser nog, härliga blommor du fått!

    SvaraRadera
  2. Tack för att du orkar läsa OCH kommentera!

    SvaraRadera