måndag 29 december 2014

Bättre sent än aldrig

Jag kommer så väl ihåg den tiden då det var superviktigt för mig att blogga på förmiddagen. Nu har jag blivit så "van" att jag gör det när jag får inspiration och känner för det.

Det var sista jobbdagen för i år och dagens portion bestod av två timmar och tjugosju minuter gymnastik, lässtund, inomhuspromenad och korsord. Ja, egentligen var jag nog hela tio minuter övertid. Vem har hittat på så ojämna tider? Tur att jag inte behöver räkna ut det själv.

Sen var det bara att ösa på med besök på apoteket, bolagsstämma och rea. Ja, jag köpte faktiskt lite bjudchoklad till halva priset, kvargdessert och lax till reapriser.

Bra det där med choklad för jag fick kärt besök på kvällskvisten, inredningskusin med "fransk" dotter. Alla älskar vi choklad! Och att prata bort en kväll ...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar