måndag 27 mars 2017

Än en gång tack!

Detta trodde jag inte! Att jag skulle hitta mer positivt med Facebook!

Jag har fullt upp med att surfa genom flödet, kolla upp kommentarer till grupper jag är med i, gilla, kommentera, hoppa över till min egen valsida (Liane Byggmästar SFP) och producera små inlägg.

Men just blev jag riktigt uppiggad då jag läste att jag tillsammans med en annan lika vältajmad person var först med att lösa Kronoby kommunbiblioteks gissningstävling.

Jag har i flera år gått med dåligt samvete. Jag älskar böcker och jag älskar bibliotek, men jag har inte besökt biblioteket och lånat något under de senaste åren. Jag har i stället köpt mina böcker. Men jag känner att det ska bli en ändring.

Och nu har jag all anledning att göra ett besök för jag har en liten överraskning att se fram emot.

Så bara att leta fram bibliotekskortet och hoppas att det duger ännu. Åtminstone vet jag att 1422 inte längre är i bruk.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar