måndag 9 november 2015

Nu kör vi!

Nu har Dr Musse gett mig grönt ljus. Jag smittar inte längre, jag får dra lätta gymnastikpass, en hostmedicin ska riva slemmet ur mig och alla välmenande kommentarer kan jag strunta i. (Det sista sa han inte, men man måste väl få tänka själv också)

Jag måste nog medge att jag blev lite förvånad. Jag hade i mitt innersta förberett mig för inhiberade kurser och möten. Uppriktigt sagt blir jag svettig genast jag tänker på att ta en rask promenad eller dansa en vals. Men jag behöver åtminstone inte slåss med de närmaste då jag sticker iväg på jobb.

Mitt innerliga hopp står till att jag ska känna förbättring från dag till dag så ni slipper läsa om mina krämpor. Men jag är nu en gång en sådan mänska som mår mycket bättre då jag får prata av mig och konstatera fakta.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar