fredag 4 mars 2016

Moderskapspaket

Tänk, att man vid min ålder med förtjusning ägnar sig åt att granska information om moderskapspaketet för 2016. Av förekommen anledning naturligtvis.

Till min stora glädje ser jag också att man satsat på sparkbyxor med fot. Detta var något jag märkte att hade fallit i glömska i babyklädsurvalet i butikerna. Färgerna är också helt OK och speciellt förtjust är jag i ugglorna som dyker upp.

Nu är det bara så att mitt kommande barnbarn kanske inte får just denna förpackning. Det gamla lagret ska ut först. Men det blir säkert bra det också.

Någon som känner igen de här?

filtar anno dazumal

1 kommentar:

  1. Jo ,jag kommer ihåg den från min barndom. Nu är jag inte riktigt säker, men jag tror att "vår" röda filt tillhörde min syster .
    Ps. I år är vi särskilt ivriga att studera innehållet i moderskapsförpackningen. B

    SvaraRadera