söndag 6 september 2015

Från det ena till det andra

Äntligen slut på denna vecka och jag ser fram emot nästa som ser ut som stilla veckan i jämförelse.

Igår kväll landade vi 19.20 och 19.30 borde jag ha varit vid Emet folkpark omklädd och lite sminkad. Det klarade jag dock inte av. Ni vet hur jobbigt det är att fundera ut vad man ska ha på sig. I sista minuten slet jag av mig val 1 för att gå in för val 2.

Hela kommunstyrelsen var inbjuden av en annan medlem som är en arbetsmyra för Emet. Trevligt att råkas under mindre seriösa förhållanden och dans är väl aldrig fel? Vi var dock endast fem stycken med avec som dök upp, men det var inte obligatoriskt och inget arvode betalas ut.

Men nu ska jag ta det lugnt!!!

Åhå! Jag har just gått över till Windows 10 och nu fungerar inte bildöverföringen som tidigare. No pictures tills jag har löst problemet. Varför är inte allt som förr?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar