fredag 16 mars 2018

Ingen ursäkt

Jag vet att jag hade lovat skärpa mig med mina inlägg - inte kvaliteten, men kvantiteten. Igår påbörjade jag faktiskt ett inlägg via mobilen och hade skrivit några rader, men fick övergå till andra påträngande saker. När jag skulle återgå till skriften var endast rubriken sparad. Hur jobbigt är det inte att börja på nytt?

Sedan kom semlebak, SFP:s årsmöte, Antikrundan och Bygglov emot och sist av allt glömskan. Jag glömde till och med att stänga av datorn till natten, men semlorna kom i frysen.

Jag ska försöka hålla min tidigare tanke i minnet medan jag tar itu med fredagen som innehåller veckostädning och representation för hela slanten, inte bokstavligt.

Det blir invigningen av NextJets första tur till Umeå och invigningsfest för Purmo skola.

Och vad ska jag sätta på mig ... ?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar