torsdag 28 mars 2019

Jag kan också copy-paste

Oj då! Jag får tacka för uppmärksamheten.
De som följt mig på bloggen vet att jag sällan är politisk just där. Och när jag är det går det alltid enligt min egen politiska uppfattning. Den står jag för. För övrigt borde ni också vara bekanta med min ironiska humor.
Jag redogör inte för mina diskussioner med tjänstemän och andra politiker. Men ibland behöver också jag släppa ut lite ånga, speciellt när skriverierna inte är till nytta för kommunen.
Trots alla skriverier om tillkortakommanden och alla försök att förminska mig och min intelligens, så står jag till kommunens förfogande mandatperioden ut. Endast sjukdom hindrar mig.
Och bästa herr Raikula, du får gärna ringa mig så kan vi diskutera. Det är mycket jag inte vet, men vilka lögner beskyller du mig för? Man kan ha olika åsikter, men det är inte att ljuga.
Detta inlägg blir mitt sista s.k. politiska inlägg gällande situationen i Kronoby. Jag har en Facebooksida som jag kan vara politisk på - om jag vill. Men jag väljer att sköta mitt politiska värv IRL och inte på sociala media.

 Hämtat från Facebook Pro Kronoby 28.3.2019
Elisabeth Hagström
Morgonkvistens fynd.. 23.mars
Underligt att Sfp går före Kronoby kommuns väl. Men så har det alltid varit och är i vår fina kommun. Du får ha en åsikt om du har samma åsikt
Vi fortsätter i samma anda. Ha det gott och ta väl hand om er alla oberoende av just åsikt!
Kommentarer
Michael Raikula Tenkt int ja sku kommenter naa fö ti int vaa iilaka.... Kuna int hald me. Kuna nästan giss vöm som skrivar hedee blogge å nyyfitsinheite too yvi så måsta koll opp e.. Hinda ju int lesa na mang rad fön fleir lögn /helder ovetande hadd förts fram. Men ein å var talar ju me he fömåågå som an kann... Braa tå vi haar sådee mytsi vetand mee i kommunstyyre.. 😎

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar