lördag 23 mars 2019

Detta sysselsätter mig

Jag är lite lat nu igen med bloggandet, men jag ska summera vad jag håller på med:

- jag stickar och stickar
- jag ser på sport i TV under helgerna
- jag smårenoverar lite här och där
- jag går på valkampanjer inför riksdagsvalet
- jag upprörs över en viss rörelses facebookskriverier där kommunen smutskastas och framför allt SFP
- jag äter medicin tre fredagar med paus följande fredag och är utslagen på eftermiddagen, men mår annars bra
- jag sköter mina MI-grupper
- sköter hushåll och städar så lite som möjligt
- går på politiska möten då det behövs
- jag njuter av att ha sällskap av maken mest hela dagen
- jag promenerar då vädret och föret tillåter
- jag håller kontakt med barn och barnbarn
- jag läser

Sen gör jag just inget annat än sover, ibland bättre, ibland sämre

... och väntar på sol och värme ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar