onsdag 21 november 2018

Tisdag, onsdag

Vad har jag haft för mig i början av veckan? Det har varit lite blandat.

Seniordansarna flyttade danstimmen till Sandbacka vårdcenter och det lät som om programmet var uppskattat. Varmt blev det!

Jag fortsatte det kulturella genom att gå på YA bildartesaners vernissage med temat Unseen. Intressant att se hur de tolkat detta.

På onsdagen flyttade jag från sittgymnastik till revisionsnämnden som ville höra om nästa års verksamhet. Det hela avrundades med info om ett projekt som tangerar mitt jobb som dans- och gymnastikledare. Det rör sig om s.k.anpassad motion. Alla mänskor ska ha rätt till motion i grupper där verksamheten anpassas till speciella behov.

Det ska bli intressant att följa detta projekt där Kronoby deltar tillsammans med fem andra kommuner i Svenskfinland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar