lördag 25 februari 2017

Otroligt!

Det här trodde jag och ni aldrig skulle hända. Jag har alla dessa år varit en absolut facebookmotståndare. Jag har till och med skrutit med det och nu är jag på väg att bli medlem - trodde jag.

Åtminstone inte idag.

Facebook vill inte ha mig! De tycker inte om mitt namn. Det hjälper inte att jag är riktigt ärlig, inte heller att jag lämnar bort ä-prickarna. De bara vägrar acceptera mig!

Nå, ingen panik. Jag kan nog undvara det, men ska försöka få lite hjälp. Jag var så glad då jag hittade en sida på Råd&Rön som skulle hjälpa mig att klicka bort en massa onödigt.

Men varför har jag ändrat mig? Egentligen vill jag ännu inte, men om jag ska kandidera i kommunalvalet känner jag mig illa tvungen. Dessutom vill jag väldigt gärna slänga mig in i Rekoringen och dessutom vill jag någon gång kunna kommentera på ÖT:s webbsida. Där har vi tre orsaker. Få se nu bara hur det blir.

En sak till som strular. Min överföring av bilder från kameran till datorn. Jag måste nog få hem yngste sonen och hoppas att han kan lista ut problemet.

Jag och teknologin har en fnurra på tråden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar