lördag 24 december 2016

God Jul!

Ni ska inte tro att jag haft så mycket julbestyr att jag inte hunnit blogga på ett par dar. Nehej, här flyter det lilla lugna. Mitt största problem är att diskmaskinen inte vill vad jag vill. Den har krånglat tidigare i höst, men jag lyckades med magiska krafter avvärja problemet, men nu vill den inte alls ta diskmedel, tappa ordentligt med vatten, tappa bort allt vatten och gud vet vad.

Med gemensamma krafter testar vi olika möjligheter. Jag putsar och vi skaffar Torx T20 för att komma längre in i det fördolda. Nästa steg är att börja koppla loss slangar, men jag har ett annat förslag: Jag tillreder maten och sönerna turas om med handdisk!

Så med skinkan i ugnen och kylen och källaren full med mat kan jag gott önska er en

             Lugn, fridfull, avkopplande, avstressande och harmonisk jul!

Rialto livings julkrubba gjord av snören

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar